Wednesday, February 2, 2011

SAJAK LAMUNAN TERHENTI.....BILA bisa ketemuan?




















Nampaknya kita di bulan kedua tahun 2011 (H1432),



sudah pastinya banyak yang dirancang.



aku rindu dengan gang-gang di WADAH, ABIM,
PUM, PERTIWISA, lawyer dll.



rindu bangat. Tapi sedih sangaT sedih.
rindu bangat. susah nak jumpa. TIADA ISU.






Kalau di Tunisia dan Mesir... ada isu.
tidak competent
tidak perform..
... buang ke laut saja!!!!
kita
Ada yang defensif
mengakun hero tapi halimunan



kita tiada isu...
jadi....
kita tiada guna jumpalah.
barangkali ada artis Bollywood cantik
& isu MURTAD... Baru ada ISU.



kalender aktiviti tahunan ,



tidak penting, ukhuwah (gathering) tidak penting,



UFO mELATUP... BARU ADA ISU.



INIlah kita ... comfort zone.
hero jadi zero.... halimunan
gua chow dulu.






BETUl kata-kata Khairul Anwar....






AKU
Kalau sampai waktuku'



Ku mau tak seorang kan merayu



Tidak juga kau



Tak perlu sedu sedan itu



Aku ini binatang jalang



Dari kumpulannya terbuang



Biar peluru menembus kulitku



Aku tetap meradang menerjang



Luka dan bisa kubawa berlari



Berlari



Hingga hilang pedih peri



Dan aku akan lebih tidak perduli



Aku mau hidup seribu tahun lagi



Wasalam.


.



.

No comments:

Post a Comment