Sunday, July 4, 2010

PAMERAN CONCERN

Ust Firdaus Said Sedang Memberikan Penerangan Berkaitan Aktiviti CONCERN Kepada Datuk Arifin Mohd Arif, ADUN N24 Membakut sambil di saksikan oleh En. Najal Punjung

Sempana Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan Kali Ke-53. CONCERN sempat turut serta membuat pameran di ruangan booth yang telah di tetapkan oleh pihak penganjur. CONCERN bermula sehari awal sebelum Majli Tilawah bermula.

Booth CONCERN mempamerkan apakah sebenarnya CONCERN dan mempromosikan NGO-NGO di bawahnya. CONCERN juga mempromosikan aktiviti utamanya iaitu kutipan dana untuk membina Masjid Daerah Penampang. Alhamdulillah, booth CONCERN mendapat sambutan yang menggalakka.
Ramai tetamu yang singgal ke Booth CONCERN, daripada orang kenamaan, orang kebiasaan dan juga kanak-kanak. Ramai juga yang tertarik hati untuk menyumbang sedikit wang untuk mencapai misi berdirinya Masjid di daerah Penampang.
Apa pun, program begini sungguh bermanfaat untuk CONCERN kerana terdapat ruang untuk orang ramai mengenalai dengan lebih dekat lagi apakah itu CONCERN. CONCERN mengucapkan terima kasih kepada jawatankuasa pelaksana kerana sudi menjemput kami untuk membuat pameran di sana. Semoga dengan kerja yang sedikit ini akan menjadi asbab hidayah ke seluruh alam.

No comments:

Post a Comment